niedziela, 21 grudnia 2014

Rozdział 16

Toshiko

- Panie i Panowie! Zacznijmy niesamowity konkurs Miss Chaos!! Konkurs polega na tym, że uczestniczki występują w różnych strojach, a sędziowie oceniają, a jest ich 3. Najwyższą ocena to 3, najniższa to 0. Zacznijmy od przedstawienia a potem zacznijmy konkurs na Miss. Gdzie uczestniczki będą razem występować,a o to kandydatka numer jeden. Piękna i mądra Melody.
Pojawiła się w kręconych niebieskich włosach, szczupła o długich nogach. Ubrana w niebieską suknie bez pleców. Uśmiechnęła się i stanęła.
- Drugą kandydatką jest drobna ale również piękna Rose.
Rose miała różowe włosy i duże piersi. Ubrana w czarną suknie z koronką biała z dużym wcięciem przy dekolcie. Każdy gwizdał zachwycony jej dekoltem.
-  Trzecią kandydatką jest to kobieta z brzuchem bez dna Natali.
Natali miała indyjskie rysy i czarne do pleców włosy. Dodawało jej to dzikości. Ubrana była w suknie indyjską, która dawała jej jeszcze więcej dzikości. Mogła też się pochwalić długimi nogami i talią klepsydry.
- Czwartą kandydatka jest to kobieta uwielbiająca wodę i jakże pasujące do niej imię Nifa.
Miała granatowe krótkie włosy. Ubrana w ciemno niebieską suknie z cięcie od lewego biodra. Nic szczególnego ją nie wyróżniało ale była ładna.
- Piątą kandydatką jest dobrze trafiająca w każdy cel, Melo.
Melody ma zielone do pleców włosy i duży biust. Ubrana w kowbojki, spódniczkę i można powiedzieć, że top. Pokazała dzięki temu swoją zgrabną figurę.
- Szóstą kandydatką jest nie zwykle piękna i najseksowniejsza kobieta w całym Chaos, Maja.
Pojawiła się.Talia osy, długie nogi, długie proste blond włosy i jasno brązowe oczy. Ideał każdego faceta ale charakter całkowicie zniszczony. Ubrana w przylegającą suknie koloru czerwonego.
- I nasza ostatnia siódma kandydatka jest nowa ale prze słodka, Angela.
Prawie zakrztusiłem się własna śliną gdy ją ujrzałem. Ubrana w suknie całkowicie przylegającą do niej. Miała w ciecie od prawego biodra i wcięcie w brzuchu, gdzie można było zobaczyć połowę jej brzucha bardzo szczupłego. Kolor sukni był czerwony.
Każdy krzyczał i gwizdał na widok wszystkich dziewczyn.
- To są wszystkie nasze piękne uczestniczki! Pora zacząć konkurs! Pierwsza konkurencją jest strój bikini!!
- Oooo... - Każdy był zachwycony. Wszystkie przemieniły się w strój bikini. Angela miała czerwony. Inne dopasowały swoje stroje do swoich karnacji. Sędziowie zapisywali punkty na kartce.
- Następnie strój bikini z zakolanówkami!! - Patrzyłem tylko na Angele tylko ona mnie interesowała. Do bikini dodała tylko czarne podkolanówki i wyglądała dużo bardziej seksi.
- Następnie strój kąpielowy!! - Każda miała taki sam strój kąpielowy granatowy.
- Następnie dziewczyny w okularach!! - Każda miała swój stary strój tylko miała dopasowane okulary.
- Następnie! Kocie uszy! - Każdy wrzeszczał. Wszystkie były seksi ale Angela była dla mnie najbardziej. W stroju czarno-czerwonym i jeszcze te uszy. Marzenie.
- Bondage!! - Nie którym pociekła krew z nosa. Angela ubrana była w czarny strój. Kozaki za kolana, majtki i stanik były połączone i miała też bat. Cały strój pokazywał jej piękną figurę. Miała też spięte włosy w konia ale grzywkę zostawiłam. Całość wyglądała bosko.Widać było, że walczy z Mają i nie zamierza przegrać.
- Następnie suknie ślubne!!
- Wybacz,że ciebie w to mieszam. - Odezwała się słodko Angela. Ubrana była w białą suknie podkreślająca jej wielki biust, bez pleców, a ja sam byłem w garniturze.
- Nie szkodzi. - Wykrztusiłem. Spojrzałem na Maja i zobaczyłem,że jest z tym swoim Max. Wyglądali nie naganie.
- Pierwsza runda zakończona. Zobaczmy wyniki. Melody zdobywa 15, Rose 16, Natali 13,Nifa 17,Melo 14, Maja 20 i Angela 20. Hee.... mamy remis między Maja i Angela. Więc zrobimy ostatni bitwę pomiędzy nimi, a ostatnim tematem jest strój bitewny!!!
Maja zmieniła swój strój. Miała do kolan kozaki i hełm. Górna i dolna cześć była połączona ale pokazywał brzuch i plecy. Cały strój pokazywał jej zgrabną figurę i duże piersi.
- Powiedz Angela. Co ty na byśmy się założyły? Ta, która przegra zrobi zdjęcie nago i pokaże je w tygodniku?
Tygodnik u nas jest o wszystkim. Nie ma tam stałego tematu i mam nadzieje, że Angela się nie zgodzi.
- Zgoda. - Spojrzałem na nią przerażony. Uśmiechała się pewna siebie.
- Musze kupić następny tygodnik. - Usłyszałem głos Pao i innych.
- Co powiesz też na to żeby trochę tu nabrudzić? - I zmieniała strój.
- Pasuje mi to.
Angela miała ubraną pelerynę złoto-czarną. Strój cały był złoto-czarny jak moja zbroja. Góra wyglądała jakby składała się z trzech rzeczy ale pokazywało jej to pokaźny biust, dół zaś składał sie ze spodni przylegających do niej i miała buty do łydki, a na rękach miała jakby ze złotego metalu pazury.
- Zaakceptowałam twój zakład. Teraz zaakceptuj moją moc.
- Co?
- Dobrze? - I Angela ruszyła. Było to tak szybkie, że nie widziałem nawet jej ataku. Maja leżała na ziemi.
- Wygrywa... Angela!!! W oszołamiający sposób!!!
- Nie mogę się doczekać by ciebie zobaczyć Maja. - Odezwała się Angela do Maja, która teraz klęczała i płakała.
- Proszę a o to nagroda! Korona dla Miss Chaos i Wilk! - Każdy bił brawa dla nowej Miss. Czarnowłosa się zarumieniła ale uśmiechnęła szeroko i machała.
Muszę przyznać, że mam szczęście, że ją znalazłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz